[bcn-pm] Citilab breakout i... hackaton perl??

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij oct 8 11:43:10 PDT 2009

+ Jordi Delgado <jdelgado a lsi.upc.edu>:

> Dimecres que ve, 14 d'octubre, el Citilab fa la seva
> segona sessio de Breakout, que parlant clar i catala
> vol dir sortir a treballar al carrer.

Els dimecres ho tinc fotut, ho sento però tinc tota la tarda
ocupada fins les 20h.

> He pensat que seria una bona oportunitat per convidar als Perl
> Mongers que tinguin projectes en marxa a fer una hackaton Perl
> juntament amb el Breakout i la hackaton Smalltalk.

Em sembla bona idea fer el hackaton si hi ha prou interès
i tampoc crec que calgui gran cosa per organitzar-ho. Potser
seria interessant tenir una idea aproximada de qui podria
anar-hi. I si no pot ser, doncs un altre dia.

> Una altra cosa completament diferent es que, com ja us he dit
> altres vegades, poguem fer servir el Citilab per fer hackatons
> Perl, sense necessitat que coincideixin amb res mes.

Certament, vam estar molt bé i al bar de per allí prop ens
vam afartar d'olives i patates braves abans de marxar cap
a casa :)

Moltes gràcies per la iniciativa, Jordi.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>