[bcn-pm] dubte

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
dij maig 28 04:18:50 PDT 2009

Hola,

Gracies per respondre.

Si us fixeu en la resta de clausules, la cosa no pot ser
que no sigui un enter (si ho fos, la proposta del Bruno
seria bona) ja que nomes es preten discriminar entre no
nombres, i nombres mes grans, mes petits o igual a 10.

L'expressio /^-?\d+\.\d+$/ no fa matching amb TOTS els
nombres, pero si amb molts nombres. Per aixo, la conclusio
'not a number' em sembla equivocada.

> Com que la resta de clausules d'alguna manera classifiquen nombres, jo
> diria que el que esta malament es el discriminant. Apostaria a que vol
> *negar* que fa matching, es a dir que hi falta un "!".

Jo apostaria per aixo, pero aleshores, si ho he entes be,
el matching no seria smart sino dumb, ja que la negacio
imposaria el matching de tota la vida, en lloc de l'smart
matching que fa automaticament el given-when. O sigui, si
veieu el comentari associat (#smart), la cosa queda una mica
absurda.

Diuen, literalment,
"Negated expressions, including negated regular expressions,
don't use a smart match either."

Salut!

Jordi