[bcn-pm] Perl.cat

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij maig 7 12:42:39 PDT 2009

* Jordi Delgado <jdelgado a lsi.upc.edu>:

> Jo tinc un blog... de Smalltalk :-)
> http://smalltalk.cat/blog

Home, la idea habitual dels planetes és aglutinar
els blogs de les persones relacionades en un tema
concret. No crec que que tingui massa sentit incloure
blogs d'altres àmbits. Jo veig dos vies: aglutinar blogs
personals independentment del tema que tractin (és la
més fàcil) o aglutinar només els apunt relacionats amb
Perl (depèn que el blog personal disposi d'un fil RSS
per etiquetes o categories).

> Per altra part, reitero la meva felicitacio a l'Alex per la
> seva iniciativa de posar en marxa Perl.cat

Gràcies però ja fa temps que n'havíem parlat, només
calia llençar-se a la piscina ;-)

> I, finalment, anire al YAPC::EU::2009. Qui mes vindra?

Si els companys de feina em deixen, segurament jo
hi aniré però hi ha més gent coneguda:

http://yapceurope2009.org/ye2009/search?country=es

> Us ho explico en alguna reunio de mongers, ok?

És clar :-)

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>