[bcn-pm] Perl.cat

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
dij maig 7 12:26:43 PDT 2009

Ei!

> Ara us toca a vosaltres dir què us sembla, si funciona bé,
> per on tirem, etc. El primer que em ve al cap és el tema
> de l'IronMan, però segur que hi ha moltes d'altres coses...
>
> Ja posats, creieu que un planet (i.e. plagger) seria maco?
> Quants teniu blogs? Ho discutim al nostre ara que en tenim?
> En fi, a veure si reactivem una mica els ànims ;-)

Jo tinc un blog... de Smalltalk :-) Be, no es ben be el meu
blog, ja que mes aviat es el blog del grup de treball
d'Smalltalk. Som una mena d'"Smalltalk mongers" que ens reunim
setmanalment (dimarts a les 17:30) al Citilab. Acostumem a ser
entre 8 i 16 persones, totes amb coneixements d'Smalltalk.
La idea, de moment, es repartir-nos la feina de coneixer
millor Smalltalk, aixi cadascu explica el que mes li interessa
en aquell moment. Naturalment, TOTS hi sou convidats.
http://smalltalk.cat/blog

Hauria de generalitzar el blog i parlar mes d'altres coses,
que no nomes m'interessa Smalltalk (Sergio, no cuentes al
resto de Smalltalkers que he dicho esto! :-)). El que si faig
es posar entrades bilingues catala/angles, ja que me l'han
agregat al planet smalltalk i m'agradaria que la gent entengues
el que fem.

Per altra part, reitero la meva felicitacio a l'Alex per la
seva iniciativa de posar en marxa Perl.cat (alguns dels smalltalkers
ens han conegut gracies a Smalltalk.cat; a veure si ara tambe
passa).

I, finalment, anire al YAPC::EU::2009. Qui mes vindra?

No nomes es que m'interessi Perl (que m'interessa) sino
que la conversa amb en Jose Luis, l'Esteve i el Xavier de
dijous passat em va convencre, entre d'altres coses, de la
necessitat d'assistir a aquests actes (sempre i quan estigui
dins del pressupost, com si diguessim). Tambe es una questio
estrategica de cara al que vull fer al Citilab el curs
que ve. Us ho explico en alguna reunio de mongers, ok?

Au! a disfrutar!

Salut!

Jordi