[bcn-pm] Perl.cat

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij maig 7 10:46:18 PDT 2009

* Alex Muntada <alexm a alexm.org>:

> És una opció que m'he plantejat, sobretot després de veure
> els canvis de la 4.25, alguns d'ells relacionats amb codificació
> incorrecta.

Primer he provat canviat el mysql a utf8 sense gaire sort, així
que al final he decidit passar del paquet de Debian i instal·lar
la versió oficial i sota sqlite. Val a dir que he trobat d'altres
problemes i he hagut de repetir la instal·lació alguns cops
(no sé si us hi heu trobat, però crec que la configuració del
MT funciona millor amb el fcgid desactivat).

En resum... que ja funciona bé!!! Apa, ja podeu començar-hi
a jugar i donar-vos d'alta si voleu (ja us aniré donant permisos
si cal, encara no me'l conec gaire el MT). El que és molt maco
és la ristra d'opcions que tens per fer signup per posar algun
comentari (molts més que a la versió 4.23): OpenID, LJ, Vox,
Yahoo!, Wordpress.com, Google, etc. (en principi només he
activat aquests i crec que donen prou joc).

Ara us toca a vosaltres dir què us sembla, si funciona bé,
per on tirem, etc. El primer que em ve al cap és el tema
de l'IronMan, però segur que hi ha moltes d'altres coses...

Ja posats, creieu que un planet (i.e. plagger) seria maco?
Quants teniu blogs? Ho discutim al nostre ara que en tenim?
En fi, a veure si reactivem una mica els ànims ;-)

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>