[bcn-pm] Perl es necesario para compilar linux

Xavi Drudis Ferran xdrudis a tinet.cat
dic maig 6 05:42:41 PDT 2009

> Estoy preparando un entorno y how-to para compilar con distcc desde el neo
> freeruner (arquitectura ARM) en host i386 (CD-live i386).
> Realizando pruebas con la compilacion del nucleo veo esto:
> oot a om-gta02:~/linux-2.6# make -j8 O=test
>   TIMEC   kernel/timeconst.h
> /bin/sh: perl: not found

No, sí la notícia no és que linux necessiti perl, és que no hi hagi
perl a un entorn teu. Em pensava que els mongers eren com els
màxims locals: és impossible trobar un entorn al volant seu, per
petit que sigui sense perl instal·lat.