[bcn-pm] Sys::AlarmCall

jluis a escomposlinux.org jluis a escomposlinux.org
diu mar 22 04:52:03 PDT 2009

> No entenc com pot passar això, algú m'il·lumina, si us plau? A la
> documentació del timeout no parla de forks... només se m'acud que
> estigui agafant el exit 2 d'alguna funció (peruqe falli algo) després
> de que el timeout s'hagi acomplert...

El modul munta un handler per sigalarm que fa un die.
desperes fa un programa que prepara l'alarma, executa el codi i per ultim
desactiva l'alarma.

fa un eval del programa i mira $@ per veure si l'alarma ha sigut disparada.
si hi an exits eval no els captura i surts pel block END (al monoply es la
tarja "valla a la Carcel")

 perl -e 'print "1\n";my $test= "exit 2;";my $result = eval $test;print
"salida $@ - $result\n";exit $@'||echo "fallo"

si sustituim exit per die el codi continua