[bcn-pm] primer segon tercer i quart dia de setmana des princi o final de mes

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
div jun 26 04:39:39 PDT 2009

El Friday, 26 de June de 2009 12:48:23 Jose Luis Perez Diez va escriure:
> A la reunio em va semblar que libdatetime-set-perl no era a leny (me he
> adonat quan instalava a ma (tenim un proxi que no ens deixa accedir a CPAN
> aleatoriament)

"llegiré el codi abans de donar al send\" x 1001

Dues errades i una nota.

1) el segon per la cua hauria de ser -2.

2) el segon i el segon per la cua no poden ser mai el mateix en una llista de
4 o 5 elements.

intersection dona un error quan es el conjunt buit.