[bcn-pm] screencasts de consola

pancake pancake a youterm.com
dic jun 3 00:46:29 PDT 2009

On Jun 2, 2009, at 9:51 AM, Albert Vilella <avilella a gmail.com> wrote:

> Ahaaa, exacte. Doncs tens tot el meu suport per tornar a muntar-lo.

De suport moral men sobra, lqno tinc es temps. Tinc un tarball amb tot
el servei. Si tanimes podem muntarho cnjuntament.

> El que estic buscant es una alternativa entre un video y un text amb
> un llistat de comandes. El video te l'inconvenient que es mes
> dificil d'editar. Per exemple, si sobre un tutorial existent es
> volen afegir un parell de comandes noves entremig, practicament s'ha
> de refer tot el video.
Es pot fer un conversor de yt-script a plaintext I vicerversa en un
textarea per editar el video a ma I canviar els timestamps I textes

> Tambe estaria del text de youterm es pugues fer copy+paste, o un
> dump similar a un history...

Tas convidat a implementatho
> En fi, que estaria be si tornes a apareixer youterm.com o alguna
> cosa similar...

Vaig de puto cul ultimament I aixo es algo a prto arrastrant..