[bcn-pm] dijous toca reunió dels Perl Mongers de Barcelona

Xavier Noria fxn a hashref.com
dll ago 31 05:39:51 PDT 2009

2009/8/31 Jordi Delgado <jdelgado a lsi.upc.edu>:

> Mi propuesta alternativa era crear librerias para FluidDB, pero esto
> ya lo esta haciendo Xavier. Una alternativa a la alternativa seria
> hacer una aplicacion en Perl que utilizara FluidDB a traves de las
> librerias de Xavier.

El modul (Net::FluidDB) fa anar LWP ara com ara.

Hi estic treballant bastant perque a mes de proveir un modul per a
FluidDB em serveix per a fer-me un model mental de tot plegat, que es
tradueix en el disseny de classes i interficie. Es quelcom que cal
reflexionar i iterar, no es pas directe en alguns punts. Em dona tambe
experiencia de primera ma en el que els autors de llibreries
necessiten. El repo es a
http://github.com/fxn/net-fluiddb/tree/master.

Es va comentar que potser es podria fer una alternativa basada en POE.
Som uns quants que ens agradaria entrar una mica en POE.

Un altre output de la reunio mes concret i urgent es preparar entre
tots una presentacio pel 19 de setembre. Es tractaria d'una repassada
desordenada per Perl pensada per a neofits, basada en exemples de
coses utils. (Tinc preparat un script que treu per pantalla un
extracte de La Caixa, evolucio del que jugava per mi a guanyar un Sony
Vaio aquest juliol, haha).

Les slides seran text-based. Aqui l'Alex preparara un repo a github de
manera que els que volguem contribuir slides poguem editar un fitxer
POD o el format que s'esculli.