[bcn-pm] dijous toca reunió dels Perl Mongers de Barcelona

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dic ago 26 03:44:14 PDT 2009

El Wednesday, 26 de August de 2009 10:04:14 Alex Muntada va escriure:

> Hi ha coses per les quals sobren els comentaris:
> http://www.flickr.com/photos/atalaya/3787481713/in/set-72157621950923172/
>
> Però n'hi ha d'altres que us les explicarem amb molt
> de gust. Va estar molt bé... Un dia d'aquests escriure
> un apunt al blog de perl.cat.

> Jo ho volia anar també però al final me'n vaig desdir.
> Vas anar a alguna reunió de l'equip de Perl a Debian?

Si vaig anar a un BOF per gestionar la creació
de paquets Debian:
use Perl qw(again);
https://penta.debconf.org/dc9_schedule/events/501.en.html