[bcn-pm] dijous toca reunió dels Perl Mongers de Barcelona

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dim ago 25 23:18:32 PDT 2009

El Tuesday, 25 de August de 2009 15:24:21 Alex Muntada va escriure:
> Per tal d'animar-vos a venir, tindrem algunes sorpreses:
>
>     * el famós codi de descompte per a comprar a can O'Reilly
>     * el vídeo d'en Piers Cawley cantant a la YAPC::EU::2009
>     * els llibres de regal d'en Christof
>     * els plans per a fer una xerrada o taller el Dia de la Llibertat
+ 1
> del Programari
>     * les idees pel bot d'IRC
>
> Feu els vostres propis suggeriments o millor encara, veniu!

No comentareu res mes de la YAPC ?

Jo vaig anar a la Debconf 9 i vaig recollir un pessic mes de geekiness.