[bcn-pm] bé, aquí van els programets...

Raimon Grau raimonster a gmail.com
div abr 17 09:05:08 PDT 2009

Osti, això de passar olímpicament dels enunciats és un clàssic en mi. :)

La lectura en diagonal no serveix pels examens....

Per a llegir els elements vinguin com vinguin, jo no conec cap altre
manera de fer-ho que no sigui fent un slurp de tot plegat...
No sé si existeix l'equivalent al cin de c++.  Esperarem a veure que
diuen els experts.

Rai