[bcn-pm] oferta de feina Perl-Catalyst :-)

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
dij abr 16 15:43:34 PDT 2009

Ei,

heu vist aixo?
http://jobs.perl.org/job/10462

aqui estan els comentaris de Hacker News
http://news.ycombinator.com/item?id=565152

alguns et fan pensar una mica...

Per cert, aquest dimecres passat vaig estar
6 hores (si, si, 6 hores!) vigilant dos
torns del parcial de Programacio 1, i com
m'avorria molt (pero molt!) vaig fer els
problemes en Perl (tres dels quatre).

Si a algu l'interessa els podria mostrar, ja que
voldria saber l'opinio dels experts. Basicament
el meu Perl es el d'un principiant i voldria saber
si es podria fer millor i/o mes idiomatic (que segur
que si).

Resumint, si algu li interessa, us passo els enunciats
i les meves solucions, aixi rieu una mica :-)

Salut!

Jordi