[bcn-pm] Sys::AlarmCall

Arnau Bria arnau a emergetux.net
dij abr 2 02:58:21 PDT 2009

On Thu, 2 Apr 2009 08:51:13 +0100
Jose Luis Perez Diez wrote:

> El Wednesday, 1 de April de 2009 15:20:54 Arnau Bria va escriure:
>

> allarm_call et retorna:
>    $Sys::AlarmCall::Timeout si esta trigant molt.
>    els valors de die ()
>    el valor de sortida del eval

Ara que die em retorna un valor no numeric, he posat varis dies amb
diferents missatges i un "switch" per evaluar el retorn:

my $result = alarm_call($ssh_timeout,'&llaves_SSH');

for ($result) {
  /error1/ and do { print "error1"; exit 2; };
}

sub llaves_SSH (){
	die ("error1");
}

Això és correcte ara, no?

I em surgeix uan nova pregunta ara ara que em parleu tant de die.
L'"exit 2" del switch ara és correcte? O també podria/hauria fer servir
die? Es que he vist que die només retorna LIST, i en els
exemples que trobo, el valor de retorn és el que li dona
`command`...

moltes gràcies a tots!
Arnau