[bcn-pm] recollir en brian a l'hotel

Jose Luis Perez Diez jluisaescomposlinux.org
Dij Maig 29 03:57:20 PDT 2008

El Wednesday, 28 de May de 2008 10:31:52 Francesc Guasch va escriure:
> El brian serà a l'hotel Pulitzer aprop de la plaça universitat.
> Necessitem algun voluntari que vagi a buscar-lo per que no es
> perdi en la inmensitat de la UB.
>
> El que volgui venir també que em digui el seu mòbil, així li
> dic a en brian pel que pugui passar.

Alguna novetat mes? S'han ofert com a voluntaris el Sergio i jo mateix. A
quina hora el recollim.
Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: no disponible
Tipus: application/pgp-signature
volum: 189 bytes