[bcn-pm] talla de samarreta pel brian?

Jose Luis Perez Diez jluisaescomposlinux.org
Dij Maig 29 03:50:38 PDT 2008

El Thursday, 29 de May de 2008 11:21:55 Xavier Noria va escriure:
> Osti doncs si que m'aniria be que t'hi passesis perque jo com a molt
> aviat hi fare cap a les 17 o aixi. El grafic de les nostres samarretes
> es aquest:
>
> http://www.hashref.com/images/logo_barcelona_pm.gif
> http://www.hashref.com/images/logo_barcelona_pm.bmp
>
> Llastima que no sigui negra, a veure si fem una altra tirada!

Fet.

Em trucaran quan estiguin. he demanta dues una M i una S, les talles son grans
a mi m'anava be la S,  color sorra amb el logo a la esquena i al front el
JAHP de la Sagrada Família.

Es posible que no estiguin fins les 20 h.

Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: sf_japh.pl
Tipus: application/x-perl
volum: 7451 bytes
Desc: no disponible