[bcn-pm] talla de samarreta pel brian?

Xavier Noria fxnahashref.com
Dij Maig 29 02:21:55 PDT 2008

On Thu, May 29, 2008 at 11:06 AM, Jose Luis Perez Diez
<jluisaescomposlinux.org> wrote:

> El Thursday, 29 de May de 2008 09:44:57 Xavier Noria va escriure:
>
> Suposo que fara servir la XL per
> http://www.onlamp.com/pub/a/oscon2004/tuesday/index.html?page=last&x-showcontent=text
> les seves fotos a flickr http://www.flickr.com/photos/47329375@N00/
>
> Jo ahir a la nit vaig tenir la mateixa idea, i estat mirant per ferla durant
> la  sortida per a esmorçar.
>
> Al lloc que he trobat (Diputacio/aribau abans al garatge del costat del cine)
> la tendriem (color clar) per les 19 h si porto el jpg aquest mati. La meva
> [...]

Osti doncs si que m'aniria be que t'hi passesis perque jo com a molt
aviat hi fare cap a les 17 o aixi. El grafic de les nostres samarretes
es aquest:

http://www.hashref.com/images/logo_barcelona_pm.gif
http://www.hashref.com/images/logo_barcelona_pm.bmp

Llastima que no sigui negra, a veure si fem una altra tirada!