[bcn-pm] anuncieu-ho! el cartell ja és la pàgina principal

Daniel López daniatydnet.org
Dme Maig 28 11:32:18 PDT 2008

On Wed May 28 2008 19:10:27 Alex Muntada wrote:
> Hola mongers,
> ja podeu fer difusió de la xerrada de demà: he penjat el cartell
> a la pàgina principal, però si voleu un enllaç permanent, podeu
> triar qualsevol d'aquests 2:
>
>   http://barcelona.pm.org/festival5/
>   http://barcelona.pm.org/events/festival5/
>
> use Perl;

Hola,

la xerrada que heu preparat és un event obert al públic? Si és així i no us fa
res potser pugui passar.

Segueixo la llista però no he anat a cap de les vostres reunions i el meu
coneixement de Perl és molt bàsic com per participar de les vostres
converses.

salutacions i gràcies,

dani