[bcn-pm] no puc venir

Bruno brunorcagmail.com
Dma Maig 27 06:56:18 PDT 2008

Hola

2008/5/27 Xavier Noria <fxn at hashref.com>:
> Si l'ultima que es va votar no es de les preparades (vaig assumir que
> ho era) llavors crec que seria descortes per part nostra deixar el
> tema obert. Ell te l'amabilitat de donar-nos la xerrada, i nosaltres
> hauriem igualment de donar un missatge clar de que hem escollit tal
> cosa dins el que ens ha oferit. Francesc, como a quedat el vostre
> thread? Estem a temps de dir-li-ho?

Pues... me parece, que nuestras propuestas antiguas mas o menos tocan:
- Cool things in Perl6
- Mastering Perl
- Managing Complexity with Module::Release
- Building My Own CPAN - si recuerdo bien, era la propuesta de Jose Luis
- The magic of tie() - si esto apetece a alguien mas que yo

(como los veo en http://www252.pair.com/comdog/ )

Y que recordemos, que durante la cena podremos comentar mas cosas que
no necesitan ejemplos del codigo ;)

Saludos, Bruno