[bcn-pm] no puc venir

Xavier Noria fxnahashref.com
Dma Maig 27 06:30:47 PDT 2008

2008/5/27 Xavier Noria <fxnahashref.com>:

> Les dues que s'han proposat no ho eren?

Si l'ultima que es va votar no es de les preparades (vaig assumir que
ho era) llavors crec que seria descortes per part nostra deixar el
tema obert. Ell te l'amabilitat de donar-nos la xerrada, i nosaltres
hauriem igualment de donar un missatge clar de que hem escollit tal
cosa dins el que ens ha oferit. Francesc, como a quedat el vostre
thread? Estem a temps de dir-li-ho?