[bcn-pm] brian d foy i perl6

Jose Luis Perez Diez jluisaescomposlinux.org
Dma Maig 20 04:16:59 PDT 2008

El Tuesday, 20 de May de 2008 12:06:02 Francesc Guasch va escriure:
> Hola, em comenta en brian això:
>
>   here hasn't been much progress on Perl 6 the language, and
>   I don't know much about parrot. Is there something else you'd
>   like to here about?
>
> Aquestes són les seves xerrades:
> http://www252.pair.com/comdog/
>
> Veig que recentment ha estat parlant del tema i potser ja
> està una mica tip. Encara que suposso que si l'insistim
> no li farà res. Jo sincerament, mirant els títols de les
> xerrades que té, no se que escollir.

MyCPAN

Managing modules.

També podira donar 2 o 3 lightning talks sense limit de temps.

¿Quina xerrada escolliria  brian d foy ?

Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: no disponible
Tipus: application/pgp-signature
volum: 189 bytes