[bcn-pm] canvi de lloc de reunio?

Jordi Delgado jdelgadoalsi.upc.edu
Dis Mar 29 03:05:43 PDT 2008

Hola,

Ja se que no he vingut a les dues o tres darreres reunions, pero
penso tornar a venir, o sigui que el tema m'interessa...

> Tinc la impressio que en general hi ha coses que no ens agraden del
> Viena per a les nostres reunions:
>
> * El soroll dificulta que xerrem normal, i quan hom presenta costa
> seguir-lo llevat que estiguis a la vora.

aixo es especialment molest. I al Viena n'hi ha molt de soroll.

> * Ja ens han avisat varies vegades que tinguem cura dels robatoris, i
> finalment n'hem patit un.

Osti! Que va passar?

> Per altra banda te de bo que es un lloc molt centric, on podem fer un
> entrepa o prendre un cafe. Aixo penso que ho te a favor, sempre hem
> tingut un ambient informal aixi a la historia del grup i potser fora
> bo intentar conservar-ho d'alguna manera.
>
> Que dieu? Fem un pensament? I on si fos que si?

El mantenir la "centricitat" pot suposar un  problema degut
als turistes, que fan que els llocs centrics sempre estiguin
plens.

Una proposta, per la tranquilitat que hi ha, es qualsevol dels
molts Starbucks que hi ha al centre. Hi ha diversos problemes,
pero, com que hi ha gent que els odia (no es el meu cas) i que
son realment cars. A mes, segons l'hora poden arribar a estar molt
plens. Un dels que quasi sempre que hi he anat estava quasi buit
es el del carrer Consell de Cent, entre Psg. de Gracia i
Rbla. Catalunya.

Naturalment, si volguessiu prescindir de la centricitat, el Citilab
es un lloc a considerar. Esta lluny, pero ben comunicat. I es tan
tranquil com nosaltres volguem que ho sigui. Estic quasi be segur
que podria fer un apanyo per poder fer alla les reunions.

Una altra cosa: Aixo del Randall Schwartz. Si vol calers, puc
preguntar al Citilab si podriem pagar-li alguna cosa. Com es un
guru del Squeak i dels Seaside/SMalltalk, estaria mes que
justificat. I no cal que parli de Seaside, tot i que veient el
seu blog, probablement es del que voldra parlar :-)

Salut!

Jordi