[bcn-pm] exposicio' de retro-inform`atica

Jordi Delgado jdelgadoalsi.upc.edu
Dma Mar 11 13:00:19 PDT 2008

Hola,

> Aquesta tarda engego la ràdio del cotxe i sento parlar d'un msx... 100
> eurillus... Radio Shack... noies amb braços primets...
> Eres tu a qui entrevistaven a la comradio, oi?

Doncs si, avui m'han entrevistat...i he pogut dir, unes tres
frases en total. Aquests periodistes son la repera.

Ahir la expo va sortir a les noticies de La2 i un dia d'aquests
sortirem a BTV. Hi ha molt bona promocio de la exposicio.

> M'ha fet gràcia trobar-te al dial :)
> Segur que molta gent anirà a veure-la després d'escoltar-te.

Si, segur... :-)

> PD: Se't dóna molt bé la promoció, ho faries de pm com  XD

com... president dels SmalltalkMongers!! :-)))

Salut!

Jordi

PS: El 2 d'abril comenco un curs de Smalltalk per a gent que
ja sap programar (no cal que sigui en Smalltalk), al Citilab
de Cornella (pero a 25' de Diagonal
amb Pg. Gracia amb la L5, no esta gens lluny). Cal fer-se soci
del Citilab per assistir-hi, pero son 3 euros L'ANY (es a dir,
es gratis).
Sera cada dimecres de 17:30 a 20:00, unes 12 sessions en total
(uns tres mesets de res).

Vejeu http://citilab.eu/inici
i la plana dels cursos:
http://www.citilab.eu/oferta-cursos-permanents-citilab
el curs esta descrit al final de la plana.
Aquest curs el fare l'any que ve a la FIB com a assignatura
de lliure eleccio. I al Citilab altre cop, naturalment.
Vejeu tambe:
http://squeakbyexample.org
es el llibre que fare servir pel curs.

A veure si puc venir a la propera reunio i us explico
les mogudes del Citilab, que son molt interessants.