[bcn-pm] Nuevo presidente

Alex Muntada alexmaalexm.org
Dil Mar 10 09:33:22 PDT 2008

* Joel Pinckheard <joel.pinckheardagmail.com>:

>  Lamento que no siento que puedo seguir como presidente.

Ja tenim tema interessant per a la propera reunió... eleccions!
Farem una tria d'entre els que no vinguin a la reunió del dia 27.
Encara li tornarà a tocar a en Joel o a en Tim...  ;-)

>  Por lo tanto, no estoy ocupando de los pocos temas que
>  tendría que hacer como "presidente" y pido que alguien
>  me remplaza.

Joel, ens podries fer un resum dels temes que hi havia a mitges?
Havies contactat amb en Brian i l'Adam? En quines dates havíeu
quedat que vindrien a Barcelona? T'han confirmat que vindran?

Ànim i sort a l'Àfrica!

--
Alex Muntada <alexmaalexm.org>