[bcn-pm] exposició de retro-informàtica

Jordi Delgado jdelgadoalsi.upc.edu
Dma Mar 4 06:07:00 PST 2008

Hola,

> Hola, durant aquests dies es fa l'exposició de retro-informàtica de la UPC:
>
> http://www.fib.upc.edu/retroinformatica
>
> segur que el Jordi ens donarà més detalls. Per cert, donat que es fan visites
> guiades, podríem apuntar-nos.

Efectivament, Ahir nit vam estar acabant de muntar-la (fins a les 5:30am, ahi es na) i
de moment no he quedat massa content. Te millor contingut, en general, que la que vam
fer a la fib fa un any, i tot plegat es molt mes professional. Pero la part de
infraestructura es fluixa: estanteries cutres i brutes, seguretat lamentable.
Esta malament dir-ho, pero tot el que no depenia de nosaltres ha estat, en general,
decepcionant.

Els ordinadors son essencialment els mateixos (fins i tot menys) que els de la expo
de la fib, cosa que ha d'importar poc a qui no va veure la expo de la fib.
Tot i els comentaris anteriors, crec que es pot recomenar visitar-la. Si voleu fer
visita guiada, us la fara un becari; crec que ho faran prou be, pero considerant
la concurrencia, podria fer-la jo mateix. Com vulgueu. Si feu la inscripcio
via web, aviseu-me perque ja buscaria un forat...

Salut!

Jordi