[bcn-pm] Camisetas

Alex Muntada alexmaalexm.org
Div Jun 20 02:26:59 PDT 2008

* Jose Luis Perez Diez <jluisaescomposlinux.org>:

> Tengo dos precios para camisetas negras con el logo en la espalda
> (los datos son para una tirada de unas 25 por unidad)

Amb una única talla o es poden fer talles diferents dins les 25?
Ho dic perquè no tots fem la mateixa mida ;-)

> Transfer ( plastico)

Aquesta és com l'antiga o com les que vas fer pel brian? Ho dic perquè
recordo que donaven molta calor amb tot aquell pegat de «plàstic» a
l'esquena, sobretot tenint en compte que la samarreta és negra.

> 17 EUR
>
> Estampado
> 12 EUR
>
> En el caso del estampado tendriamos que cambiar el tamano de la
> fuente en JAPH para minimizar mezcla de tintas y preparar el diseno
> a 300 puntos por pulgada.

Suposo que amb l'inkscape podrem fer-ho, si cal.

En qualsevol cas, els preus són força raonables.

--
Alex Muntada <alexmaalexm.org>