[bcn-pm] Adam Kennedy a Barcelona demà

Joaquin Ferrero explorer a joaquinferrero.com
dic jul 30 15:10:12 PDT 2008

El mié, 30-07-2008 a las 17:56 +0200, Alex Muntada escribió:

> Per cert, us recordo que al canal #barcelona.pm del irc.perl.org
> podem trobar-nos i fer-la petar sempre que vulgueu (per aquest
> tipus de coses sovint és més ràpid).
>
> Normalment, només hi som en Joaquín i jo, tot i que tampoc
> parlem gaire, oi Joaquín? ;-)

Pues de casualidad... cuando me conecto tu ya estás a punto de
desconectarte... :)

Yo suelo estar, algunos ratos, en los canales

	irc://irc.perl.org/barcelona.pm
	irc://irc.perl.org/madrid.pm
	irc://irc.irc-hispano.org/perl
	irc://irc.freenode.net/perl-es
	irc://irc.freenode.net/perlenespanol

El que tiene más movimiento, es el de irc-hispano, seguido del perl-es.

--
JF^D