[bcn-pm] [offtopic] Evaluate productivity

Alex Muntada alexmaalexm.org
Dme Gen 30 00:27:19 PST 2008

* Òscar Álvarez Vilaplana <oscarapoal.org>:

> Número de línies de codi, número de crides a funcions, número de bugs
> en un cert temps... no trobo que això tingui cap relació amb la
> qualitat d'una feina o la productivitat d'un programador.

Productivitat i qualitat són termes molt relatius, tal com comenta en Bruno.

Jo crec que és millor disposar d'un seguit d'indicadors objectius d'activitat
número de canvis al sistema de control de versions (enlloc del número de
línies), número de bugs resolts, número de tests, resultat dels tests,
seguiment dels objectius (milestones), etc.

A partir d'aquí, es poden buscar models d'anàlisi de la productivitat i de
la qualitat (tot i que no hi ha cap fórmula màgica) específics per al context
en qüestió, però sense els indicadors crec que és realment difícil fer cap
anàlisi de cap tipus.

--
Alex Muntada <alexmaalexm.org>