[bcn-pm] [offtopic] Evaluate productivity

Òscar Álvarez Vilaplana oscarapoal.org
Dma Gen 29 07:20:28 PST 2008

Companys mongers,

Perdoneu que em surti del tema, però ¿heu o us han aplicat algun
mètode d'avaluació de la productivitat? Què en penseu? N'hi ha algun
que tingui sentit?

He estat buscant quins sistemes es fan servir habitualment i hi he
donat moltes voltes i no sóc capaç d'imaginar-me un mètode per a
avaluar la productivitat en un projecte software que tingui cap
sentit.

Número de línies de codi, número de crides a funcions, número de bugs
en un cert temps... no trobo que això tingui cap relació amb la
qualitat d'una feina o la productivitat d'un programador.

Però he de presentar alguna idea perquè els Big Brothers de l'empresa
ens puguin observar, i m'agradaria portar alguna cosa pensada, de
l'estil "la solució existeix i és X", o bé "la solució no existeix,
per les causes Ci..j".

Com ho veieu, mongers? Opinions / experiències?

Moltes gràcies, i disculpes de nou!

--
Òscar Álvarez Vilaplana