[bcn-pm] Perl Cannot Be Parsed: A Formal Proof

Jordi Delgado jdelgadoalsi.upc.edu
Dma Gen 22 07:42:55 PST 2008

Hola,

> Aquest fil dels Perl Monks va dedicat al Jordi:
>
> http://perlmonks.org/?node_id=663393
>
> Quan estudiava a la FIB, jo pensava que això de les expressions
> regulars, les màquines de Turing, la completesa i tota la pesca
> eren palles mentals dels del departament d'LSI que no servien
> per a res... ;-)

Molt bo! I les palles mentals no son nomes nostres (dels d'LSI, vull
dir), sino de la comunitat d'informatics teorics (es clar que aixo
no vol dir que deixin de ser palles mentals :).
La questio es que crec que els profes del departament potser no saben
transmetre com de divertit es tot aixo... i ho es molt!
En voleu una xerrada? ;-)))))))))))

Salut!

Jordi