[bcn-pm] xerrada d'avui

Esteve Fernandez esteveasindominio.net
Dme Feb 27 22:00:15 PST 2008

Hola a tots, em sap greu però avui no podré donar la xerrada sobre
extensions natives en Python. Estic amb febre i un mal de coll horrorós,
em fa molta ràbia perquè m'havia preparat les diapositives amb dues
setmanes d'antelació (per una vegada que sóc previsor...)

He intentat aguantar fins l'últim moment, però ja el dilluns estava amb
una mica de carraspera.

Penjaré el material, per si algú ho vol. De totes maneres, per la
propera reunió espero estar millor i poder fer la xerrada.

Salutacions.