[bcn-pm] stop saying "script", say "program" (era Re: com traudirieu scripts de perl en català? )

Esteve Fernandez esteveasindominio.net
Dma Feb 5 14:59:58 PST 2008

El Martes 05 Febrero 2008 23:44:47 Alex Muntada escribió:

> http://xoa.petdance.com/Stop_saying_%22script%22
>
> :-P

Fixa't que aquest tipus de llenguatges no els anomeno llenguatges d'scripting,
sino dinàmics. El sentit que considero que té script no és pas fruit del
llenguatge en el que està escrit, sino en el seu propòsit, funcionalitat,
metodologia, etc. A més, l'autor de l'escrit dóna a entendre que script és un
terme pejoratiu, quan penso que no té res a veure amb la qualitat ni amb la
utilitat que pugui tenir un script.

Salutacions.