[bcn-pm] He paquetitzat el Padre per a Ubuntu Hardy

Alex Muntada alexm a alexm.org
div ago 15 16:51:37 PDT 2008

Fa uns dies vaig comentar a PerlMonks que he publicat els paquets
del Padre (Perl IDE) i les seves dependències (les que no existeixen
com a paquets) per a Ubuntu Hardy al meu PPA del Launchpad:

http://perlmonks.org/?node_id=704052

Les passes a seguir són aquestes:

  1. Afegiu les fonts del meu PPA a l'APT:

    $ sudo vi /etc/apt/sources.list
    $ tail -3 /etc/apt/sources.list
    # alexm
    deb http://ppa.launchpad.net/alex.muntada/ubuntu hardy main
    deb-src http://ppa.launchpad.net/alex.muntada/ubuntu hardy main

  2. Afegiu la meva clau GPG a l'APT (aquest pas és opcional):

    $ wget 'http://keyserver.ubuntu.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0x2DDC42192DF36811'
-O- | sudo apt-key add -

  3. Actualitzeu l'APT:

    $ sudo apt-get update

  4. Instal·leu el Padre:

    $ sudo apt-get intall libpadre-perl

Si us sembla interessant, un dia d'aquests us puc explicar com es
paquetitzen els mòduls de Perl a Ubuntu/Debian amb dh-make-perl
i com es poden provar amb pbuilder sota chroot.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>