[bcn-pm] que tal el pans?

Alex Muntada alexmaalexm.org
Dil Abr 28 11:24:09 PDT 2008

* Xavier Noria <fxnahashref.com>:

> Com va anar?

Tal com han comentat la resta de companys, prou tranquil
tot i que el menjar no és pas tan bo. La wifi funciona però
no t'assigna el DNS i calia posar un servidor a mà cada cop
que el portàtil s'engega o es recupera de la suspensió.

El tema de les JPL és que m'encarrego d'organitzar els tallers
de l'edició d'enguany i estaria bé que algú en fes un de Perl,
a banda del de Seaside que farà en Jordi. Una possibilitat
seria explicar les noves possibilitats que incorpora el 5.10,
fer un taller clàssic d'introducció a Perl o un de Catalyst per
contrastar amb el de Seaside. Algú s'hi anima?

Tingueu en compte que si el taller és d'alguna cosa relacionada
amb la multimèdia molt millor, ja que és el tema central de
l'edició d'aquest any.

En Jose Luis també va comentar la possibilitat de formar un
grup de 10 persones interessades en el nou mòbil openmoko
per tal de fer la comanda conjunta i estalviar-nos despeses
d'enviament (encara m'he de mirar els detalls d'això).

Novament, vaig comentar que caldria fer una trobada tècnica
per decidir que fem amb el servidor dels mongers. Per cert,
el divendres el vaig reinstal·lar i vaig canviar l'Ubuntu 8.04
per Debian stable (etch): ubuntu ja no suporta la plataforma
SPARC de forma oficial i el servidor no botava després de la
darrera actualització del nucli, així que vaig tirar pel dret i vaig
posar un sistema que té suport oficial.

L'enhorabona a l'Esteve per haver aconseguit una beca del
Google SoC i ànims per en Xavier amb la lesió de la cama.

--
Alex Muntada <alexmaalexm.org>