[bcn-pm] eina blogs

Alex Muntada alexmaalexm.org
Dil Oct 8 10:48:10 PDT 2007

* Francesc Guasch <frankieaetsetb.upc.edu>:

> Hola, necessito muntar un web de blogs i busco una eina. Se que
> si busco al google em sortiran un munt ( sobre tot en php ). Si
> algú em recomana una, preferiblement perl, estaria molt bé.

Si el que vols tenir són molts blogs diferents (aspecte diferent,
usuaris, etc.) aleshores hi ha moltes menys opcions:

- µ-WordPress: http://mu.wordpress.org/
La versió «multi-user» del WordPress. És el que s'utilitza a
wordpress.com, entre molts d'altres llocs.

- Lyceum: http://lyceum.ibiblio.org/
Deriva de µWP però té un enfoc més dirigit a la seguretat.
ibiblio és un projecte molt gran i amb molts problemes per
a controlar les diferents vulnerabilitats que contenen les eines
que instal·len els seus col·laboradors als espais web. Lyceum
va néixer com una solució que simplifica la instal·lació i el
manteniment tant als col·laboradors com als administradors
d'ibiblio.

- MovableType diria que també, però desconec com funciona.

--
Alex Muntada <alexmaalexm.org>