[bcn-pm] eina blogs

Alex Muntada alexmaalexm.org
Dil Oct 8 10:35:41 PDT 2007

* Juan Julian Merelo Guervos <jmereloageneura.ugr.es>:

> MT está en Perl, y no funciona mal del todo.

Se suposa que hauria de sortir una versió amb llicència lliure
abans de finals d'any però crec que van endarrerits:

  Movable Type Open Source, or MTOS, is the open source project
  that will consist of a GPL-licensed version of Movable Type 4.0,
  to be released in Q3 2007, and resources for the already large
  community of Movable Type developers, hosted at
  www.movabletype.org/opensource.

> Pero, la verdad, Wordpress es ahora mismo el mejor sistema.

No m'he mirat massa el codi però això del PHP fot un iuiu... ;-)
Però certament sembla que WP és ara mateix el rei.

> Si quieres algo muy simple, puedes probar bloxsom, pero es
> realmente _muy_ simple.

Aquest estiu he estat participant una miqueta a la llista dels
desenvolupadors i estan redissenyant-lo de dalt a baix, però
la cosa encara està molt verda: l'autor original ha desaparegut
i hi ha un munt de gent que s'ha fet plugins propis, sovint
incompatibles entre ells. La idea dels desenvolupadors és
seguir amb la simplicitat de la idea original però fer-lo més
flexible i entenedor (es veu que Rael té una forma d'escriure
codi força peculiar), alhora que no es perd la compatibilitat
enrera amb els plugins existents. Tot un repte, sobretot si
teniu en compte que no hi ha un líder clar que dirigeixi el
projecte i les discussions sovint són eternes.

--
Alex Muntada <alexmaalexm.org>