[bcn-pm] Accents a fitxers

Daniel Ortiz d.ortizain.ilimit.es
Dma Feb 13 09:27:59 PST 2007

Bon dia,

A veure si em podeu fer un cop de mà (segueixo la llista des de l'ombra
xD).

Estic fent un script que entre d'altres coses escriu unes dades a un
fitxer, però quan algun caràcter te un accent, perdo la linea sencera.

----- CODE -----

	open(LDIF, "> /tmp/$tmpfile");

        print LDIF "dn: cn=$uid,ou=users,dc=example,dc=org\n";
        print LDIF "cn: $uid\n";
        print LDIF "sn: $name\n";
        print LDIF "ou: users\n";

        for($i=0;$i<$n_groups;$i++) {

                print LDIF "ou: $groups[$i]\n";

        }

        print LDIF "gn: $sname\n";
        print LDIF "objectClass: top\n";
        print LDIF "objectClass: person\n";

----- CODE -----

Si per exemple, $sname = "Rodríguez", en l'arxiu resultant només apareixerà
'Rodr'.

Sabeu a que es degut o alguna solució?

Gràcies.

PD: M'he trobat el mateix problema fent servir sockets (els scripts es
passen dades amb un script que fà de client i un altre de servidor) però
ho he solucionat fent un 'pack("u*", $data);' abans de pasar les dades,
es una burrada o hi ha una manera millor de fer-ho?

Taik0/Daniel Ortiz
d.ortiz at in.ilimit.es