[bcn-pm] Benvenido Luis Motta Campos

Xavier Noria fxnahashref.com
Div Ago 31 03:55:01 PDT 2007

On Aug 31, 2007, at 12:37 PM, Luis Motta Campos wrote:

>   Quantas pessoas hah nesta lista? O Casiano me disse que voces nao
> sao muito ativos... mas me parecem um grupo bem em-forma. :-)
> Quando acontecem os encontros sociais aqui? Voces tem encontros
> tecnicos?

Aixo ho explicava el web nostre, que en tenim tot i que senzill, pero
em penso que a l'ultima reunio s'ha parlat d'alguna cosa que hi ha
afectat ara mateix.

Ens trobem l'ultim dijous de cada mes al Vienna del carrer Pelai, al
centre de la ciutat. Acostumem a tenir xerrades tecniques sovint
(alla mateix), de vegades algun event modest organitzat a la UPC quan
algun convidat passa per la ciutat, como ara l'MJD, en Stas Beckman,
o en JJ, i en tot cas petem la xerrada i passem una bona estona modul
bocata de llom amb formatge :-).

Si mai no bens per aqui no dubtis a fer un ping!

-- fxn