[bcn-pm] Reunion este jueves

Xavier Noria fxnahashref.com
Div Set 1 04:05:56 PDT 2006

On Sep 1, 2006, at 8:01 AM, Jose Luis Perez Diez wrote:

> Lamento no haber podido asistir a la reunion .
>
> Estoy en pleno disaster recovery de un ordenador.  ¿Que se comento
> ayer?

Primer de tot, varem tenir wireless de l'hotel a tutiplen des del
centre de la sala :-).

Entre d'altres coses varem jugar una mica amb el meu nou MacBook,
pancake ens va ensenyar un parell de projectes seus molt currats

   http://www.nopcode.org/blog/

varem parlar de Plan 9

   http://cm.bell-labs.com/plan9/

FreeNAS:

   http://www.freenas.org/

de la noticia que NetBSD sembla no estar massa be de salut com a
projecte:

   http://mail-index.netbsd.org/netbsd-users/2006/08/30/0016.html

Varem aconseguir connectar per SSH a un servidor de la UB des d'un
smartphone amb Pocket Putty, executar ls(1), i llençar vi(1), tot i
que la tecla escape no varem saber entrar-la :-).

I mes coses, fins un pel passats dos quarts d'onze.

-- fxn