[bcn-pm] IPC::Open3 d'un executable que no existeix i gestió d'errors

xdrudis xdrudisatinet.cat
Dij Maig 25 13:08:46 PDT 2006

A la reunió el Salvador (m'equivoco de persona?, sóc un desastre) m'ha
convençut que és un bug a IPC::Open3 que quan l'exec falla al fill fa
un croak però hauria de fer un exit.

Adjunto un script ràpid fet al metro per provar-ho. No sé si s'enten
gaire tot sol però ara estare dos o tres dies ocupat i mal connectat
a la xarxa i fora que se m'oblidi. Ja informaré quan torni.

Moltes gràcies a tots, i espero que ens tornem a veure.

--
Xavi Drudis Ferran
xdrudisatinet.cat