[bcn-pm] Frikis

Jordi Delgado jdelgadoalsi.upc.edu
Dil Maig 22 03:57:17 PDT 2006

Hola Mongers,

Com ja haureu vist, he brillat per la meva absencia en les darreres reunions.
Em sap molt de greu, pero el meu doctorand ha acabat la tesi ara (la defensa
el mes que ve) i el seu seguiment s'ha unit a la feina habitual, a mes que
els dijous he hagut de fer classe de 19 a 21 a Vilanova i la Geltru.

En fi, he anat de cul, as usual. Nomes us volia comentar una solemne tonteria,
pero que a mi em fa una gracia especial. Ja sabeu la fama de frikis que tenim
els informatics; a mes, entre els informatics, ja sabeu la fama de frikis
que tenen els que programen en Perl (ja sabeu, serien meta-frikis, els frikis dels
frikis). Be, al marge de com us ho prengueu aixo (conec gent que no s'ho pren
massa be :-)), tingueu (o no) en compte que aquest dijous, dia de reunio
-casualitat???-, es el "Dia del Orgullo Friki" (http://www.orgullofriki.com).
Jo si que n'estic d'orgullos de que em considerin friki...

Enjoy!

Salut!

Jordi