[bcn-pm] El problema del que os hable el Martes

Xavier Noria fxnahashref.com
Div Jun 23 06:33:19 PDT 2006

On Jun 22, 2006, at 22:41, Jordi Delgado wrote:

>     sub above_average {
>       my $average = &average(@_);
>       my @list;
>       foreach $element (@_) {
>         if ($element > $average) {
>           push @list, $element;
>         }
>       }
>       @list;
>     }
> "Why is the control variable named $element instead of using Perl's
> favorite
> default, $_?"

Jo crec que en tot cas sera una questio d'estil. No hi diu res on
introdueix foreach o $_?

Si fas anar $_ al foreach sense local() ni tan sol modifiques $_ al
caller, perque una variable d'iteracio d'un foreach no lexica esta
localitzada automaticament:

   % perl -wle '$_ = 1; print for 0; print'
   0
   1

Aixi que voto per l'estil.

-- fxn

[*] BTW veig que segueixen usant & a les crides. Aixo en una edicio
moderna com la 4a no ho entenc. L'unica rao que se m'acut es que per
motius didactics vulguin explicitar tots els sigils, pero de ser el
cas no ho trobo prou justificat com per introduir un us que no es pas
idiomatic, i que no es equivalent en general.