[bcn-pm] Documentar Perl i persistència

Marc Franquesa marc.franquesaagmail.com
Diu Jul 16 06:58:33 PDT 2006

El 15/07/06, Xavier Noria <fxnahashref.com> ha escrit:

> Si tens un sistema prou gran i orientat a objectes llavors podries
> usar OODoc. Aquesta es una eina que genera documentacio HTML i enten
> construccions d'OOP de Perl. No l'he usat mai pero en vaig veure una
> presentacio a una YAPC::Europe i te bona pinta:
>
>    http://perl.overmeer.net/oodoc/

Bo, s'ajusta més al que jo busco, gràcies per la referència.

> Coneixes XML::Simple?

Si, al mirar-me mòduls per parsejar XML va ser un dels que em vaig
mirar, però volia validació, DOM, espais de noms i quelcom més
transparent a l'hora de _llegir_, no necessito escriure XML.

De tota manera, no em dec explicar bé: Ja estic usant un mòdul per
llegir XML, el XML::LibXML via mètodes DOM.

El que busco és guardar-me la mateixa informació en un fitxer a part
(caché) amb un format que sigui el més eficient de llegir per Perl que
llegir directament l'XML cada cop.

L'XML només serveix pq l'usuari pugui configurar el comportament del
programa d'una forma més 'User-friendly'. Un cop el programa ja ha
llegit i validat la configuració la meva idea és guardar-la en un
format més eficient en quant a lectura/accés pel Perl.

Per que ens entenguem com un alias->alias.db en el cas de sendmail.

¿M'explico?

--
"If you don't know where you're going,
any road will take you there" - Lewis Carroll