[bcn-pm] hi ha xerrada prevista per a aquest mes?

Carles Pina i Estany carlesapinux.info
Dme Set 21 12:12:40 PDT 2005

Hola,

Fa temps que no escric ni res... (o poc...)

On Sep/21/2005, Sergio Arias wrote:

> Vale, si voleu us parlaré sobre les posibilitats dels diferents
> toolkits, GTK i QT. Com disenyar les interficies amb el ratolí, des

just aquesta tarda ho comentava amb un company (que haviem de quedar ell
-GTK- i jo -un pel de Qt- per comparar... a veure si ens podem passar
:-)  )

I encara més si és al Viena (el 15 tapes ens cau una mica lluny)

On serà aquest cop?

(normalment no dic res d'on ho feu perquè no podia venir...)

Fins aviat,

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona