[bcn-pm] Algu em pot ajuda?

Kenneth Peiruza kennethagnunetworks.com
Dil Set 12 04:41:19 PDT 2005

PS: El propietari de Panda Software és un gran kahuna de la secta
"Iglesia de la Cienciología" a l'estat espanyol.

Aquest és el motiu pel qual han el·liminat tots els panda-antivirus de
les administracions públiques Franceses i Alemanyes: no els agrada la
idea que el software de la companyia d'un sectari sigui el que remena
"per verificar que no hi ha virus" tots els documents públics i
confidencials del govern.

http://barrapunto.com/articles/100/07/26/1845243.shtml

http://home.snafu.de/tilman/prolinks/index.html

Salut!