[bcn-pm] Barcelona

victor jalencas victor.jalencasagmail.com
Dma Maig 17 09:35:05 PDT 2005

On 5/17/05, Alex Muntada <alexmacpan.org> wrote:

> Està bé però només si ho fem a la platja... però fer un tutorial
> de 2 o 3 hores, a la platja i sense projector, pot ser molt dur!

que tal Perl on the Coast, llavors? Barcelona és a la costa
> Molt bona. Em sembla bé... Atenció tothom!!! Tal com diu en
> Sergio, a la propera trobada dels mongers (al Viena), porteu la
> pasta (20.50 euros per cap):
>
> http://barcelona.pm.org/StasBekmanInBarcelona
ja que intervinc, aprofito per dir que si no he badat boca fins ara és
per que no sé si podré venir, i encara que no sigui molta pasta
aquests mesos en concret vaig molt escurat.

Victor

--
Victor Jalencas <Victor.Jalencasagmail.com>