[bcn-pm] Barcelona

Alex Muntada alexmacpan.org
Dma Maig 17 07:10:27 PDT 2005

* Sergio Arias <sergio at codigo.com>:
  [2005-05-17 15:53:53 +0200]

> Vaya, pensaba que el Perl Festival iba a uno por año.

No necessàriament.

> Sugiero que le llamemos Perl on the Beach 2005 que también
> suena festivo.

Està bé però només si ho fem a la platja... però fer un tutorial
de 2 o 3 hores, a la platja i sense projector, pot ser molt dur!

> Alex, podrem fer servir la mateixa aula?

Cap problema. Aquesta era la idea.

> No tinc inconvenient en canviar de lloc. El Viena pot estar bé.

Crec que tothom li sembla bé el Viena, si més no, per canviar
d'aires... Si no vaig errat, és el que hi ha al carrer Pelai,
baixant a mà dreta.

> ¿Dará alguna charla el las Jornades de PL? En ese caso no le
> pediremos que se repita.

No serà possible. Les dates (6-9 de juliol) no li cauen bé per
ben poc.

> Imagino que lo más lógico sería pedirle que nos hablase de
> mod_perl 2. A mí me interesa mucho el tema. Pero tal vez sería
> más interesante darle cancha.

Tenint en compte que mod_perl és el seu fort, crec que si li diem
que faci ell mateix, també tirarà cap a mod_perl.

> Si corre mucha prisa lo hacemos por transfusión bancaria, de lo
> contrario esperamos a apoquinarlo en la próxima quedada.

Molt bona. Em sembla bé... Atenció tothom!!! Tal com diu en
Sergio, a la propera trobada dels mongers (al Viena), porteu la
pasta (20.50 euros per cap):

http://barcelona.pm.org/StasBekmanInBarcelona

--
Alex Muntada <alexm at alexm.org>