[bcn-pm] Fwd: upcoming mod_perl 2.0 tutorials

Carlos Escribano cesatablinum.org
Dma Jun 14 04:46:09 PDT 2005

El Lunes 13 Junio 2005 09:29, Alex Muntada escribió:

> Però recordo que hi havia gent que potser preferia quedar en cap
> de setmana... Què hi dieu?

A mi ja em va bé qualsevol dia, però si volen donar oportunitat a algú que
vingui de fora, penso que hauria de ser dissabte. A veure que opina la resta
de la gent.

> Això sí, si el tutorial és de 4 o 5 hores, haurem
> d'anar fent pauses i ens caldrà organitzar-ho una mica més que
> els festivals habituals (begudes, pica-pica, etc.).

Com a mínim s'hauria d'aturar mitja hora al mig. Tenim un espai al costat on
organitzar un pica-pica?