[bcn-pm] Sopar després del Festival

Francesc Guasch frankieaetsetb.upc.edu
Dma Jul 12 11:02:20 PDT 2005

Nois, encara no hem parlat del sopar que fem tradicionalment
amb el convidat. Els perleros ens hem d'alimentar bé !

Fa un temps vaig anar a un per la zona de Sants Montjuic
que és diu Blau i no estava mal.

Tenen un menú per grups per 18€ + iva, resumit:

primer:
   tres texturas de quesos
   ravioli a la nosequé :-/
   ensalada de langostinos con virutas de jabugo

segon:
   bacalao gratinado con mascarpone miel
   brocheta   solomillo iberico con reducción vino
   brocheta de pollo con salsa americana

postre: tarta de chocolate casa

vino: vino tinto penedés o blanco turbio

Els que volguin venir que m'ho diguin, reservaré el dimecres
al vespre.

Si algú té una altre suggeriment i vol fer ell la reserva
que ho proposi.